USA 2015 #day1 Flight & NYC

I woke up at 5am this morning. We drove to Schiphol airport in Amsterdam which only took us half an hour because everyone was still asleep.

Ik moest vanmorgen (waarschijnlijk gisterochtend als je dit leest door tijdsverschil) om 5 uur opstaan. We reden naar Schiphol en dat duurde maar een half uur omdat ik nog lag te slapen.

Once we got there, we had to check in and all that. That didn’t take so long surprisingly. After that we had some breakfast. I had a smoked salmon sandwich and a yogurt-orange juice smoothie. We had to wait quit a while after that before we could get in the plane.

Toen we op Schiphol waren gearriveerd moesten we inchecken enzo. Dat duurde gek genoeg niet zo lang. Daarna hebben we ontbijt gegeten. Ik had een gerookte zalm sandwich en yoghurt-sinaasappelsap smoothie. We moesten nog best lang wachten daarna tot we in het vliegtuig mochten.

Once the plane was in the air I started to listen music. I listened for like 2 hours. After that I watched the movies Big Hero 6, Breakfast At Tiffany’s and The Hunger Games: Mockingjay part 1. I also looked a lot out of my window.

Toen het vliegtuig eenmaal in de lucht was begon ik met muziek te luisteren. Dat heb ik ongeveer 2 uur volgehouden. Daarna heb ik de films  Big Hero 6, Breakfast At Tiffany’s en The Hunger Games: Mockingjay part 1 gekeken. Ook heb ik veel uit mijn raam gekeken.

I also got a lot of food & drinks. I had Starbucks Coffee, cheese sandwiches, coconut chicken and a few more delicious things.

Ook kreeg ik veel eten & drinken. Zoals Starbucks Coffee, kaas sandwiches, kokos kip en nog een paar heerlijke dingen.

After landing we took a cab to our hotel. We couldn’t check in yet, so we went to the playground across the street, were my dad took some photos of me at that playground, which has an awesome view.

Na het landen gingen we met een taxi naar het hotel. We konden nog niet inchecken, dus zijn we naar de speeltuin tegenover het hotel gegaan. Daar heb ik met mijn vader een paar foto’s gemaakt, want er was een prachtig uitzicht.

So when we finally got to go to our hotel rooms we dropped our stuff. My little sister and my stepmom wanted to sleep so my dad and I went out. We got some Starbucks, ate some pizza and saw some cool things. I also bought something at PINK and Brandy Melville, but I’ll show you tomorrow because it’s too dark right now.

Toen we eindelijk in de kamers mochten hebben we onze koffers gedropt. Mijn zusje en stiefmoeder wouden slapen dus ging ik met mijn vader op pad. We hebben Starbuckse gehaald, pizza gegeten, over The High Line gewandeld (oude tramlijn dat nu een park is) en we hebben nog meer coole dingen gedaan. Bij PINK en Brandy Melvile heb ik wat gekocht maar dat laat ik morgen zien omdat het nu te donker is voor foto’s.

19 thoughts on “USA 2015 #day1 Flight & NYC

1. Hello! Your blog is SO lovely and I hope you are having a blast on your journey! I recently started a fashion, beauty & lifestyle blog and would love if you would check it out! I can’t wait to read more from you!! Kyra Xx

Liked by 1 person

1. Ah wat leuk! Ik vlieg zelf al vanaf dat ik een paar maanden oud ben. Het is echt heel leuk, de ene keer leuker dan de andere (hangt af van hoelang de vlucht is en welke vluchtmaatschappij). Ik heb zelf wel altijd verschrikkelijke pijn bij het landen maar dat komt omdat er iets met mijn oren is πŸ˜… veel plezier alvast! πŸ’—πŸ’—